23 Temmuz 2009 Perşembe

“Sevgili günlük” tadında...




Sabah özlediğim bir sesle uyandım...Konuştukça o özlediğim ses bildiğim,tanıdığım ses mi bilemedim ama gene de ,sabah 1-2 saatimi yese de,nostalji güzel şey...Nostalji?Şimdiki zaman?Gelecek? Mukadderat... : )

Rutin işler...Uzun yazışmalar,aynı hesaplar,excel manyaklığı ve Algidanın hımbıl menusu...Bir baktım öglen olmuş.Bu arada kızıl stajyerime baktıkça kızıl saçlarımı özlüyorum o ayrı.Ama akşam kuaför seansımda kızıla boyatacak kadar cesaret bulamadığımı düşünürsek daha tam gaza gelememişim...Hem saçımı o renge boyatırsam da,şimdilik o üniversiteye dönemeyeceğim.

Velhasıl kelam,
Akşam oldu..herkes gitti gene..Ben ve Hülya kaldık fabrikada.Bir de proje ekibi : )
Bazen diyorum,şu şehirde (şehir bile değil ya) geçirdiğim günler hiç bitmeyecek mi...Nasıl geçiyor anlamıyorum ya, o ayrı...Allahtan telefonum hiç susmuyor.Sevildiğimi bilmek güzel...Sevdiklerimin sesini duymak...

Yarın sahil gecesi...Gece 03:00 te Ankara yolcusu olsam da geçmişin tozlu sayfalarından bir rutuel daha fırlayacak yarın akşam...Düşüncesi bile güzel...En sevdiklerim,ben,sahil ve gereksiz bir sürü dizi karakteri : )

Güne ağlayarak başladım ama(bkz:Dengesiz haliyeti ruhiye) şu anda geçen 1-2 haftadır olduğum gibi “mutsuz ama güçlü” mode on en azından...

Sevgili günlük tadında olsa da bu yazı,bu inişli çıkışlı günün hatrına bloga girmeyi hak kazandı.




4 yorum:

  1. 1. fotoğraftaki saç rengin güzeldi bence. Şimdi hangi renge boyadın merak ettim bak. Hoşgeldin bu arada blog dünyasına :)

    Bir dost (ahahahah)

    YanıtlaSil
  2. bu postu benim haircolor postum üzerine yazdığını sanmıştım. şaşırdım sonra, öyle olmadığını öğrenince. gerçi ne diye şaşırıyorum artık değil mi. gayet normal (normal yalnız a ve l kalın telaffuz edilecek şekilde).

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Dizi günlüklerine:görüşmeyeli epey oldu :)
    Deliliğin Yükselişine: bayrağı ben devraldım...bir süreliğine :)

    YanıtlaSil