31 Ocak 2010 Pazar

Please be a member of Ziggy Gold Club!ouuw plsss!


Sanırım içimdeki donuk, sorunlu, minik kız çocuğu için, onu süper heyecanlandıran ya da süper gerildiği bir durumla karşılaştığında “Ezgi şimdi annen gidecek ve sen öğlene kadar uslu uslu burada oturacaksın” dedikleri an tekerrür ediyor. Beslenmemde kremalı bisküvi vardı…Bir de meyve suyu … Annem ilk ders kapıda duracağını söylemişti…kapı açıktı, arada el sallıyordu… Ben 40 dakika boyunca susarak bekledim. Sorulan sorulara kısa cevaplar veriyordum, bacaklarımı birbirine yaklaştırmış kısıyordum ve saçımla oynuyordum. Annem saçımı örmüştü. Örgümü bir öne atıyordum, 2 dakika geçmiyordu ki arkaya geri atıyordum. Anneme baktığımı öğretmen görürse diye tedirgin olduğum için kapıya da çok fazla bakmamaya çalışıyordum. Sonra tenefüs oldu, ben annemin yanına koştum… Huzur vardı,güven vardı… “Beni götür” dediğimi ve onun “alışacaksın” dediğini hatırlıyorum…

19 senedir hiç böyle hissetmemiştim sanırım…


Time after time
I tell myself that

I’mSo lucky to be loving you
So lucky to be
The one you run to see
In the evening when the day is through
I only know what I know
The passing years will show
You’ve kept my love so young, so new
And time after time
You’ll hear me say that
I’mSo lucky to be loving you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder