25 Aralık 2014 Perşembe

Yapma Almılaaaa Yapma!

Kahve içiyoruz,
Saat 22:00...
Almıla anlatıyor biz dinliyoruz...
Çok sevmiş...9 senedir başka kimseyi sevememiş aslında...
Çok dirayetli anlatıyor ama, ağlama yok, seste titreme yok...
Ve orada Ezgi çıkıyor sahneye "Peki madem sonrasında aradı seni neden denemedin tekrar?" , bir anda gözleri doluyor ve ağlamaya başlayarak "benden ayrıldıktan 1 hafta sonra başkasıyla olan biri acaba gerçekten beni seviyor muydu ki ben onunla bir daha deneyeyim"...

Aradığında da vicdan azabı çekiyordu dedi sonra... Benden sonra hemen biriyle olduğu için, bana bunu uzun süre söyleyemediği için... Sadece vicdan azabı. Sevgi başka bir şey...

Demek ki bazıları durum ve zamandan bağımsız analiz yeteneğine sahip... Tebrik ediyorum!

Sonra Nişantaşı'na gittik... Boş boş dolaştık, kahve içtik...

--------------------

Evlilik ne kadar güzel bir yandan da o kadar kötü değil mi? Her gün seni seven birinin yanında olmak huzurlu ama üstüne binen sorumluluklar ve "idare etme" sanatı zor... Eski Ezgi iyi ki evlenmemiş :) katil falan olabilirmiş... Tüm akıl sağlığımızı ve sicil temizliğimizi annesini kaybeden Ezgi'ye borçluyuz...

--------------------

Bir de etrafımda bitmeyen bir ilişki dramı var... Olmuyorsa olmuyor bırakın gitsin diyesim geliyor ama tabii susuyorum, ne haddime... Her şey olacağına varıyor zaten. Olmaz denen şeyler oluyor, asla denen şeyler rutinleşiyor... Gelecekte de hep beraber çok şaşıracağımıza eminim...

--------------------

Son olarak da yasak aşklardan bahsetmek istiyorum. Bu noktada da hikayedeki erkek karekter ve onun gibi tüm erkekler evlerden uzak olsun diyorum....

-------------------

Herkese bir Almıla,
Daha aydınlık yarınlara!

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder