6 Ocak 2015 Salı

Her yerde kar var

Her yerde kar var,
şirketten erken çıktık...kar lastiklerim sağolsun Dikilitaş'ın en uçsuz bucaksız yokuşlarını da çıkıp evimize ulaştım...
Kar görmek iyi geldi aslında... 3 sene önce gibi hatırlıyorum en son İstanbul'da böyle temiz bir kar görüşümü.
-------------------------
Rüyamdan kan ter içinde kalktım... Rüyaydı sadece rüya ve gerçek değildi, zaten saçmaydı da gördüklerim derken güne başladım. Kar nedeni ile erken bizi erken salan sevgili Amerikan bebişlerime duacı şekilde eve gelirken telefon çaldı... Bomba dedikodu var dedi. Hani derler ya benim rüyalarım gerçek olur diye ömrü hayatımda ilk defa rüyam gerçekmiş şaşkınlığı yaşadım!
--------------------------

“We sit silently and watch the world around us. This has taken a lifetime to learn. It seems only the old are able to sit next to one another and not say anything and still feel content. The young, brash and impatient, must always break the silence. It is a waste, for silence is pure. Silence is holy. It draws people together because only those who are comfortable with each other can sit without speaking. This is the great paradox.”  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder